1 Mart 2014 Cumartesi

5

Adasında olmasını düşlediği esintiler tıpkı aşıkların ilk öpüşündeki gibi titretirdi içini; her ne kadar aşkı tatmamış olsa da annesinin kokusu olarak belirirdi zihninde "aşk". Kalbine küçük beyaz bir elin dokunmasının çoğu kez talihsiz olan tatlı gerginliğini tatmıştı hep. Bu onun için hafifmeşrep bir aşıkla yapılan suç ortaklığının onurlu bir adama verdiği acılı bir tatmin duygusundan öte olamamıştı. Şimdi bu kalp rahatsızlıklarını bir yana bırakırsa adasının şenliksiz ve prensi olduğu sokaklardaki gibi solgun olmasından korkmuyor değildi. Ancak o Ali Zaoua'ydı ve bu denli zayıflıklara onun sokaklarında yer yoktu-zavallının saygı duyulacak yücelikte özgüveni(!) çoğu soylulara meydan okuyabilecek nitelikteydi-.
Adası asla ne her gece mahkum olduğu sokaklar gibi sağır gürültülerle çevrili ne de bitip tükenmek bilmeyen kalabalık yalnızlıklarla dolu olacaktı. 
Nitekim öyle kör günler olurdu ki annesinin şefkatli sesini bile işitemezdi zihninde; işte hep bu zamanlar düşünce tohumlarını adasının derin, ıslak, verimli topraklarına ekerdi. 
Elbette bu tarlalara iki güneş gerekirdi, tıpkı adasındaki gibi.

32 yorum:

  1. merabaaaa. hoşgeldin bloguma. blogun da yeni herhalde. aramıza da hoşgeldin. keyifli blog yaşamı dilerim. görüşürüz ki yine. gelirim yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayfanfanı idim takipleşirdik hatırlarsın belkim:) tekrar hoşbulduk! beklerim.

      Sil
  2. yanii adını değiştirdin. görüşürüz ki tabii. potterhead de güzel isim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://birhayfaningizlidefteri.blogspot.com.tr/ idim yahu:)

      Sil
  3. dur. blogunun adı neydi sölesene. hayfan ismindi evet.

    YanıtlaSil
  4. ilk yazında da hoşgeldin dedim baak :)

    YanıtlaSil
  5. allam ya megalomanyak desene. tabii. sevindim valla. ay hiç unuturmuyum :)
    :)

    YanıtlaSil
  6. enee:) doğru ya. kendimi unutmuşum:DD Ben de sevindim, özledim buraları:)

    YanıtlaSil
  7. niye değiştirdin adını blogunu yaaa sölesene yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımın içeriğini değiştiriyorum sanki sanırım bu yüzden. Kurguladıklarımı kendime sakladıklarımı yazıyorum. Diğer bloga gitmicekti sanki, istemedim onu:))

      Sil
  8. :) anladım evet. bu blog daha edebi diy mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemim yettiğince edebi:P:)) eheheh oley yazıların ya! hemen seni buldum:))

      Sil
    2. heeey gördün mü ki. kitabım çıktı daha yeni çıktı. bak blogumda var yanda fotosu :)

      Sil
    3. kendi kitabım çıkmış gibi sevindim!:) mutlaka alıcam çok tebrik ederim dönütler nasıl??:)

      Sil
  9. bilmiyom ki valla. netten alıyo arkadaşlar blogçu arkadaşlar sanırım. kitapçılara daha yeni yeni dağıtılıyo galiba. ben istanbulda dr mephisto filan henüz göremedim ama yavaş oluyomul bu işler. yavaş yavaş bütün türkiyeye dağılcakmış işte :)

    YanıtlaSil
  10. şimdi istanbulda ve 2 . sınıfta mısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul diyodun, istiyodun galiba. ankara. çook severim. o zaman hazırlık okudun diy mi :)

      Sil
  11. Ali nin iki güneşli adasına yolculuğu içimi sızlattı.Nasıl zorlu bir yaşam kesiti.

    YanıtlaSil
  12. pazar günü blog yazımda seni tanıtttım azcık yiaaaa görmedin tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş ama:) görmemişim teşekkür ederimmmm

      Sil
  13. Heyyy merhaba deep'in yazısında görünce gelip bir selam vermek hayırlı olsun demek istedim. İyi bloglamalar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin her zaman beklerim, teşekkür ederim:))

      Sil
  14. sanırım hikaye ve başından okumalıyım:)
    dizelerini sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 1den başla lütfen:)) teşekkür ederim.

      Sil
  15. bu yazılarda filmi annatıyon diy mi. izlicam tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak filmi diyil de. İzleyince görücen:))

      Sil
  16. Hoş geldin
    Tasvirlerini pek bir beğendim
    Veeee başa dönüyorum, bir de öyle okuyacağım
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lutfen 1den basla:)

      Sevgiler,hosbulduk:))

      yine beklerim.

      Sil
    2. Sen yaz ben gelirim
      :)

      Sil
  17. gerilim hiç yok. romantizm var :)

    YanıtlaSil