28 Nisan 2014 Pazartesi

Kırmızı-1

soluklanmak onun için son bir saattir nefesini tutmaktan ibaretti. ara sıra kısık solgun nefesler çekiyordu içine. ama bu ne beş para etmez ciğerini doldurmaya yetiyordu ne de ölmesine. Dikenli tellerle çevrili beyni düşünmeye tenezzül etmiyordu. Sadece koşuyor ve kırmızıların en can alıcı tonlarıyla bürünmüş ellerini silmekle uğraşıyordu. üstündeki bez parçaları ellerindeki günahı temizlemekten aciz kaldıkça daha da sinirleniyor, adımları hızlanıyor, solukları bir o kadar kısılıyordu. Ne yazık ki elinde kalan ceset gibi çabuk çıkmıyordu canı, ciğerleri iflas etmiyordu. Ruhunun son derece hastalıklı en derin noktaları yine yansımıştı en az ruhu kadar körelen bedenine. İşte şimdi tam olduğunu hissediyordu- hissediyordu çünkü düşünmek onun için acı çekmekten başka bi'şey değildi- : sahip olduğu benliğin bütünleştiğini, sadece o anlarda bir olduğunu hissetmesi küflenmiş beyninin tezahürüydü belki. Ama bunu anlaması ondan beklenemeyecek kadar fazla akıl gerektirirdi; onunsa beyni kırmızının en solgun tonlarıyla kanarken bu imkansızdı.



Önerilerden yola çıkarak bi katil oluşturuyorum, yine küçük küçük parçalarla ilerleyeceğim takipte kalın.^^

12 yorum:

  1. miriba diyeyim dedim önce. gelicam ki yine. son iki yazın var. :) iyi günler iyi dersler sanaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Uuuuuu ne kadar günah dolu bir katilmiş bu yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. geldimmm :)
    başlangıç kısmını beğendim, eylemlerinden düşünmesine yansıyan bir ağırlığı taşıyor
    iyi betimlemişsin devam :)
    merakla bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinn^^
      Tesekkur ediyorumm:) takipte kaliniz:p

      Sil
  4. hey allam yaaa...
    bende nerde bu kız diyodum
    :)
    geldim ama
    :)
    başlangıç aynen mavinin dediği gibi güzel olmuş.
    mavi öykü okumayı sever, bende öyle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasama telasesi bazen kayboluyorum:)
      enem tesekkur ederim.
      Ben de yazmayi pek severim muhterem insanyavrusu^^

      Sil
  5. Merhaba hosgeldin.
    Tesekkur ediyirum:)
    Geliyorum:))

    YanıtlaSil
  6. karanlık biri olcak herhalde. güzel güzel. karanlık arka sokaklarda :)

    YanıtlaSil